Wil je nog meer informatie?
Neem dan contact op met onze afdeling personeelszaken. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer (0342) 42 36 17
of via werkenbijdolfijn@dolfijnkinderopvang.nl.
kinderdagopvang 32 - 36 uur
DOL FIJN Kinderopvang is al meer dan 25 jaar een begrip op de Veluwe. Vanuit ons Service Bureau in Barneveld helpen we ouders om de zorg voor een jong gezin te kunnen combineren. Dit doen we met professionals op diverse locaties in de dagopvang, buitenschoolse opvang, peuteropvang en gastouderopvang.
DOL FIJN biedt kinderen de ruimte om te spelen, zich te ontwikkelen en andere kinderen te ontmoeten. Wij vinden betrokkenheid, kwaliteit, maatwerk, plezier en grenzen verleggen belangrijk in ons werk en in onze dienstverlening en hiervoor zijn wij op zoek naar een ervaren en enthousiaste HR manager.
Wie ben jij?
Je bent verantwoordelijk voor de beleidsontwikkeling- en advisering op het gebied van personeel en organisatie. Je hebt niet alleen aandacht voor onze organisatie, maar ook voor alle collega’s en zoekt met hen een actieve verbinding. Weet jij hoe je je collega’s kunt motiveren en inspireren en zie jij het als een uitdaging om processen te managen en ons beleid en kwaliteit te waarborgen? Dan ben jij degene die we zoeken!
Als HR manager ben jij onder andere verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:
Gewenst profiel
Enthousiast geworden?
Ben jij klaar voor een afwisselende baan en vind jij jezelf in bovenstaande tekst? Wil je graag werken met fijne en ambitieuze collega’s in een prettige en toegankelijke werksfeer? Dan zoeken wij jou!
We ontvangen je CV en motivatie graag op ons e-mailadres: werkenbijdolfijn@dolfijnkinderopvang.nl.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marleen van de Kamp via bovengenoemd emailadres of telefoonnummer: 06-12743453.
Je kunt direct via onderstaand formulier solliciteren of mail je CV en motivatie naar werkenbijdolfijn@dolfijnkinderopvang.nl.
Jouw gegevens worden vanzelfsprekend vertrouwelijk behandeld en enkel gebruikt voor de sollicitatie op deze functie.