kinderdagopvang 32 - 36 uur

vacature HR manager

DOL FIJN Kinderopvang is al meer dan 25 jaar een begrip op de Veluwe. Vanuit ons Service Bureau in Barneveld helpen we ouders om de zorg voor een jong gezin te kunnen combineren. Dit doen we met professionals op diverse locaties in de dagopvang, buitenschoolse opvang, peuteropvang en gastouderopvang.

DOL FIJN biedt kinderen de ruimte om te spelen, zich te ontwikkelen en andere kinderen te ontmoeten. Wij vinden betrokkenheid, kwaliteit, maatwerk, plezier en grenzen verleggen belangrijk in ons werk en in onze dienstverlening en hiervoor zijn wij op zoek naar een ervaren en enthousiaste HR manager.

Wie ben jij?

Je bent verantwoordelijk voor de beleidsontwikkeling- en advisering op het gebied van personeel en organisatie. Je hebt niet alleen aandacht voor onze organisatie, maar ook voor alle collega’s en zoekt met hen een actieve verbinding. Weet jij hoe je je collega’s kunt motiveren en inspireren en zie jij het als een uitdaging om processen te managen en ons beleid en kwaliteit te waarborgen? Dan ben jij degene die we zoeken!

Als HR manager ben jij onder andere verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:  

  • De juiste omgang met de wet- en regelgeving van de kinderopvang en deze kent geen geheimen voor jou;
  • Je ondersteunt en geeft advies aan leidinggevenden en medewerkers op alle facetten van personeelszaken;
  • Je draagt bij aan de ontwikkeling en implementatie van het personeelsbeleid en bewaakt de P&O processen;
  • Je zorgt voor de ontwikkeling en het waarborgen van de (pedagogische) kwaliteit;
  • Je bent verantwoordelijk voor een tijdige en correcte betaling van de salarissen aan de medewerkers;
  • Je signaleert relevante ontwikkelingen en wijzigingen in wet- en regelgeving en informeert en adviseert de organisatie hierover;
  • Je analyseert verzuimgegevens en begeleid de verzuimtrajecten;
  • Je registreert en optimaliseert de personeelsadministratie. De afdeling HR voert een geautomatiseerde personeelsadministratie in Rosa en Nmbrs
  • Je bent de preventiemedewerker (Arbowet) en de functionaris gegevensbescherming (AVG);
  • Je bent eindverantwoordelijke voor de personele administratie en het -beleid binnen de organisatie.

Gewenst profiel

  • Afgeronde HRM opleiding op minimaal Hbo niveau;
  • Ervaring in- en affiniteit met de kinderopvang;
  • Woonachtig in een straal van maximaal 20 kilometer buiten Barneveld;
  • Het kunnen vertalen van trends en ontwikkelingen ten aanzien van de eigen beleidsterreinen naar de organisatie;
  • Kennis van en inzicht in maatschappelijke en politieke ontwikkelingen en wet- en regelgeving kinderopvang en in het primaire proces van de organisatie;
  • Vermogen om visie te vertalen naar het realiseren van doelen;
  • Sterk in plannen, organiseren en processen aansturen;
  • Goede arbeidsvoorwaarden conform CAO Kinderopvang.

Enthousiast geworden?

Ben jij klaar voor een afwisselende baan en vind jij jezelf in bovenstaande tekst? Wil je graag werken met fijne en ambitieuze collega’s in een prettige en toegankelijke werksfeer? Dan zoeken wij jou! 

We ontvangen je CV en motivatie graag op ons e-mailadres: werkenbijdolfijn@dolfijnkinderopvang.nl.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marleen van de Kamp via bovengenoemd emailadres of telefoonnummer: 06-12743453.

Ben jij die enthousiaste, gemotiveerde pedagogisch medewerker? Dan zoeken we jou!

Je kunt direct via onderstaand formulier solliciteren of mail je CV en motivatie naar werkenbijdolfijn@dolfijnkinderopvang.nl.

Jouw gegevens worden vanzelfsprekend vertrouwelijk behandeld en enkel gebruikt voor de sollicitatie op deze functie.

.pdf, .doc of .docx